Mit egyek?

Zöldséget és/vagy gyümölcsöt? Mikor és mennyit? És az jó, ha kevesebb húst, és zsírt fogyasztok? Valóban az a megfelelő, ha naponta ötször étkezem? A kérdések sorozata ezzel koránt sem ért véget. E témában ma már rengeteg írott és íratlan szabály létezik, melyeknek vagy van eredménye, vagy nincs. De lássuk be, nem vagyunk futószalagon „legyártott” gépek, nem vagyunk egységesek. Sőt! Léteznek ugyan általános szabályok, melyeket betartva érezhetünk pozitív változásokat, lásd például:

  • Nem fogyasztunk fehér lisztből készült termékeket,
  • Nem fogyasztunk fehér és barna cukrot ( halkan jegyzem meg, hogy nagy többségben a „barna” jelző csak marketing, mert kakaóval és malátával szinezik)
  • A mesterséges édesítőszereket mellőzzük,
  • A margarint zárjuk ki az életünkből.. stb. stb.

De! Ezeknek betartásával még mindig nem tettünk eleget egészségünk megőrzéséért, testünk minőségi változásához ( mely nem a kg-ok rohamos csökkenésével azonos ) ettől sokkal pontosabb, személyre szabottabb szempontok szerint egy életvitel váltást kell eszközölni. Ennek hiányában hiába fogyasztasz csirkehúst, salátával, vagy rengeteg marha húst és kevés szénhidrátot, szervezeted rövid és hosszú távon egyaránt hadakozni fog. Vagyis a megoldást nem az általánosságokban találod meg, hanem tested használati útmutatójában…


Jelentkezés ingyenes telefonos konzultációra- ProFitt Diéta - fogyókúra nélkül

 

Ingyenes konzultáció - ProFitt Diéta - fogyókúra nélkül