VEGETÁRIÁNUS FELTÉT – NEM CSAK VEGÁKNAK

Ennek a bejegyzésnek két célja is van. Egyrészt megmutatni a húsfanatikusoknak, hogy fantasztikus, új ízek jelenthetnek egészséges alternatívát az étkezésben, illetve megmutatni, hogyan lehet bárkinek egyszerűen, “anyagcseretípus”-nyelven megtanulni. Remek öltet gyors reggelihez a Biopont tönkölygabona rúdjából és tojásból készített rántotta. Ha nem áll fenn gluténérzékenység vagy -intolerancia, minden táplálkozási és hormontípus számára ajánlott étel.

A különbség a makronutriensek egymáshoz viszonyított arányában rejlik. Az alábbi táblázatban két, 500 kcal-s reggelit számoltam ki, ahol a fehérje-zsír oldalt a tojás, míg a szénhidrátlábat a vegakolbász adja. A fehérjetípusoknál figyelembe vett makroarány (kcal-ban véve): fehérje: 40 % – zsír: 30 % – szénhidrát: 30 %, míg ugyanez a szénhidráttípusoknál: fehérje: 25 % – zsír: 15 % – szénhidrát: 60 %.

Lehet, első hallásra szuahéli nyelven hangzik mindez, de a gyakorlatba nagyon rövid idő alatt készségszintűvé válik, ha ismered a saját típusod és veszed a fáradtságot, hogy egyszer-kétszer 5 perccel több időt szánj a főzésre. Bőven megéri.

A képhez tartozó alt jellemző üres; profitt_dieta_keress_minket.jpg a fájlnév

Ha megnézitek a grammértékeket, látszik, hogy a szénhidrát-típusokak kétszer annyi tönköly feltéttel, viszont 3 tojás helyett csak kettővel javasolt elkészíteni a rántottát. Mellé mindenkinek kifejezetten jót tesz némi friss zöldség (hagyma, saláta, paradicsom stb.) bevitele, külön grammozgatás nélkül.Mivel ez így teljesértékű étkezésnek számít, nem kell mellé semmilyen más, lassúfelszívódású szénhidrátot fogyasztani. Próbáld ki te is! 🙂

Jelentkezés ingyenes telefonos konzultációra- ProFitt Diéta - fogyókúra nélkül

 

Ingyenes konzultáció - ProFitt Diéta - fogyókúra nélkül

Közzétette

https://profitt-dieta.hu/rolunk/